Πολιτική επιστροφών (RETURN & REFUND POLICY)

Η εταιρεία ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΙΚΟΥΒΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΒΕΕ σας δίνει το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε ή να ζητήσετε την αντικατάστασή τους, εντός δεκατεράρων (14) ημερολογιακών ημερών, είτε επειδή αντιμετωπίσατε κάποιο πρόβλημα στη διαδικασία παραγγελίας ή εντοπίσατε πρόβλημα σε κάποιο προϊόν, είτε επειδή αλλάξατε γνώμη.

Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Γίνεται δεκτή η επιστροφή προϊόντων σε περίπτωση που:

  1. Πωλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά)
  2. Υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος. Δεν εμπίπτουν σε αυτή την περίπτωση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπό του. * Ενημερωθείτε για την εγγύηση από τη σελίδα του προϊόντος ή με τηλεφωνική/γραπτή επικοινωνία μαζί μας.
  3. Αλλάξατε γνώμη για το προϊόν της επιλογής σας. Η συσκευασία θα πρέπει να είναι στην αρχική της κατάσταση και να μην έχει παραβιαστεί.

Απαραίτητη προϋπόθεση -σε κάθε περίπτωση- είναι το επιστρεφόμενο είδος να έχει άθικτη και πλήρη τη συσκευασία του, με όλα τα αξεσουάρ και πρόσθετες παροχές – ωφελήματα που συνόδευαν την πώλησή του, τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς του και κάθε άλλο συνοδευτικό του έντυπο ή στοιχείο (π.χ. ετικέτες, ταμπελίτσες, έντυπο εγγύησης, οδηγίες χρήσης, δώρο-επιταγές κτλ.). Για κάποια είδη, για λόγους υγιεινής ή ασφαλείας δεν γίνονται δεκτές οι επιστροφές. Πριν την αγορά τους παρακαλούμε να λάβετε υπόψη τα παρακάτω.

  • Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται πως τα έξοδα αποστολής που χρεώνονται στον πελάτη για την αποστολή και παράδοση της παραγγελίας του σε αυτόν, δεν επιστρέφονται.
  • Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής του προϊόντος, όπου οριστεί, κατόπιν συνεννόησης του πελάτη με την «Εξυπηρέτηση Πελατών» της Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ στο τηλ. 2821090515. Ουδεμία αξίωση δύναται να προβληθεί έναντι της Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ από τον πελάτη ή/και τρίτο εμπλεκόμενο σε σχέση με την καταβολή του κόστους μεταφορικών που θα απαιτηθεί για την επιστροφή του προϊόντος στη Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ.
  • Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των πρωτότυπων παραστατικών εντύπων που το συνόδευαν κατά την παράδοσή του (απόδειξη λιανικής πώλησης/Δελτίο αποστολής ή Τιμολόγιο/Δελτίο Αποστολής), αλλά και των συνοδευτικών εντύπων της επιστροφής, κάθε άλλης ή πρόσθετης παροχής – ωφελήματος που δόθηκε με αυτό ενόψει της αγοράς (π.χ. δώρο-επιταγές, πρόσθετο ή άλλο προϊόν κλπ.), καθώς και με την συσκευασία του και λοιπό περιεχόμενο αυτής σε άθικτη και άριστη κατάσταση (π.χ. κουτί, φελιζόλ, νάιλον, οδηγίες χρήσης κλπ.) και με συμπληρωμένο το ΈΝΤΥΠΟ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ.
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από τη Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ, η πίστωση χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με επιμέλεια της Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ, μέσω πίστωσης στην πιστωτική/χρεωστική κάρτα ή στον λογαριασμό του με την οποία έκανε ο πελάτης την συγκεκριμένη αγορά (βάσει δήλωσης του πελάτη) και για τα στοιχεία της οποίας θα ενημερώνει τη Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστρέφονται κατεστραμμένα ή ελλιπή η Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ δεν έχει την υποχρέωση να τα παραλάβει ή έχει το δικαίωμα να τα παραλάβει και να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και οποιαδήποτε εξ αυτής της αιτίας βλάβη της, και να προβεί μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής της αυτής έναντι του πελάτη. Εν γένει, για την ολοκλήρωση της διαδικασίας επιστροφής, ανεξαρτήτως αιτιολόγησης, θα πρέπει ο πελάτης να έχει πλήρως εξοφλήσει το χρέος του προς τη Γεώργιος Μπικουβαράκης και σια ΕΒΕΕ, τόσο όσον αφορά το κόστος του είδους, όσο και τις χρεώσεις μεταφορικών.

Εξαιρούνται δικαίωμα επιστροφής τα λευκά είδη, προϊόντα εκθεσιακών προσφορών , ειδικές παραγγελίες ( σε διαστάσεις στα μέτρα σας σε στρώματα,καναπέδες,έπιπλα ή χρώμα της επιλογής σας) και χρησιμοποιημένα προϊόντα.

Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν δεν ικανοποιεί τις προσδοκίες σας, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε άμεσα με τo τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο 2821090515 από Δευτέρα έως Παρασκευή (9:00-14:00) ή να μας αποστείλετε e-mail στο info@bikouvarakis.gr και θα σας ενημερώσουμε για τις δυνατότητες της επιστροφής του.

Εάν τα έχετε κάνει όλα αυτά και εξακολουθείτε να μην έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων, επικοινωνήστε μαζί μας στο

Address: 83 Karamanli Ave., Nerokouros, Chania, 73 100, Greece

E-mail at: info@bikouvarakis.gr

Tel: +30 2821090515